it told me I'm a self machine

aningens dåligt med uppdatering på sistonde, men jag har haft bättre saker för mig. linda var som sagt här förra veckan och i torsdags åkte vi till carro i göteborg och stannade hela helgen.
var hur trevligt som hellst! vi hade inte setts alla samtidigt sen vi tog studenten så det var kul. var ute på stadens gator och torg, såg janne josefsson, shoppade vinterskor, åkte spårvagn, tjuvåkt spårvagn, åt god (men stark) phad thai, gick på lokal, träffade carros kille och kompisar, och massa mer
en lyckad helg helt enkelt

kom tillbaks i söndags och igår åkte linda hem igen.
nu sitter jag och försöker plugga lite kemi, men min hjärna är lite lätt ovillig och tycker det är tråkigt
fick som sagt vg på matteprovet vilket jag är megamäkta stolt över, och så fick jag även vg på biologin som jag skickade in förra veckan. är bara kemin kvar att skicka in, men den har jag på mig till den 28e så det är ingen panik

idag fick min kära häst nya skor. på med vinterskorna bara. hon stog snällt och fint som ett litet ljus (som vanligt) och hovslagaren tyckte hon var fantastisk (som alla andra höhö)
nästa gång hon ska skos är i december. huga!

ikväll ska vi gå och bowla. har inte gjort det på länge så det ska bli kul

nej nu ska jag försöka pressa in nå i hjärnan en stund till
tjipp

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0