I won't be your winter

var alltså i falkenberg ihelg. förutom det extremt pissiga vädret så var det trevligt. ullared på fredagen och barnkalas på lördagen. alvar fyllde 4 år och bjöd till fest

paketen var självklart roligast


i söndags var jag jonas patrik och marlene och bowlade. jag hann bli trött i armen efter ca 10 sek, men lyckades få till ett par strikes ändå. har inte känt av någon träningsvärk än heller så.

gjorde en smart grej imorse
klev upp, åt frukost, gick med hunden, pluggade lite och gick till skolan.
inget fel med det.
förutom att precis när jag kom fram till skolan 0900 insåg jag att min lektion inte börjar förän kl 14
det var bara att traska hem igen då..

ska snart fara iväg igen och hoppas på bättre tur den här gången. sen ska jag byta däck på bilen innan jag kör iväg till min ponnieponnie

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0