don't know much about history

idag kommer linda.
håller på att färdigställa biologigrejen som ska in, och dessutom bakar jag lite bröd under tiden. att jag är sjukt effektiv

ridturen igår gick faktiskt bra. bobby var lite spattig i början när han hoppade ut bilen och det stog en, i hans ögon, gigant utanför
fast han vågade faktiskt lukta lite på hennes ben och nästan hälsa på henne
kajsa brydde sig inte öht över den lille tussen som hoppade runt hennes ben och viftade på svansen. hade inte förväntat mig så mycket annat av henne heller
i skogen hittade bobby spår vilket gjorde att han pep, tjöt, ylade och ville hemskt gärna sätta iväg. inte heller om detta brydde sig min ponny.
han lugnade ner sig lite och bitvis gick det väldigt väldigt bra. dom gick sida vid sida i lagom tempo.

mattelektionen på torsdag blir inte av. skolan ska byta lokaler så det är flytt nu onsdag torsdag fredag
inte heller har mitt provresultat kommit upp än, men jag väntar med spänning
nu lite mat och mer biologi

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0