done and done!!

så var matteprovet äntligen gjort. det gick antingen rätt bra, eller förjävla dåligt
jag hoppas på rätt bra. känns så himla skönt att ha de gjort och ha en sak mindre att oroa och stressa upp sig för!

har precis diskat och ska äta lite. jonas är och fiskar så bobby får följa med mig till stallet idag.
ska se hur det går att ha med honom när jag rider. ska bara skritta så det borde nog gå bra.kajsa lär ju inte bry sig om honom oavsett vad han gör. värt ett försök iaf

så till veckan ska första biologigrejen in. har nästan gjort klart den så jag kommer nog skicka den på onsdag eller torsdag. skönt, så har jag hela helgen på mig att roa mig
linda kommer ju som sagt imorgon och ihelg åker vi till carro i göteborg. ska bli STÖRT kul!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0