cowboy

hade en riktigt slapp lördag.
var i stallet och red ut med en annan tjej som visade ett par fina ridvägar. nu vet jag vars jag ska om jag vill rejva av kajsa lite.
jonas och bobby var och jagade och fiskade så jag passade på att få ur lite vatten ur kajsas hage. gjorde små gångar som vattnet rann ut i, och idag såg det mycket mycket bättre ut!

kom hem och tog ett långt bad med min biologibok. att plugga i badkaret är the way to go!

sen chill med filmen catfish. den var bra och sevärd. tänk vilka freaks det finns i världen. ujuj

idag följde jonas och bobby med till stallet. var jättefint väder, sol och varmt och vi tog en promenad alla 4
när jonas skulle hoppa upp på kajsa freakade bobby lite och skällde och sprang runt. tyckte väl att husse inte skulle ge sig ut på sådana livsfarliga upptåg som att rida. men det gick bra, har man den coolaste hästen i världen behöver man inte oroa sig för så mycket


mina två favvisar


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0