burn down the disco

min kajsafis var jätteduktig igår. tog en tur i ridhuset och tränade lite förvänd galopp. det är jobbigt, speciellt i vänster varv. höger går rätt bra faktiskt.
skrittade av ute sen och såg ett par rådjur. tror inte kajsa sett rådjur förr, med tanke på att jag knappt gjort det innan vi flyttade ner.
dom var spännande tyckte hon






har bråkat med kemin igår, men på kvällen fick jag jättebra hjälp av min käre syster så nu är jag nästan klar med första uppdraget som ska in på torsdag. känns bra

fysiken och matten står lite still just nu. känner mig så himla trög när jag inte kommer någonstans, men då koncentrerar jag mig på biologin istället. där går det alltid framåt!

jag och jonas har börjat på diet. GI diet. vägde mig imorse och insåg att jag har fler extrakilon än vad jag trodde. nå nu ska flabbet bort!
får se hur det går.

skulle byta till vinterdäck i förrgår men det vart aldrig av. två av mina är så slitna så jag kommer nog måsta köpa nya och då är det ju lika att göra det först. jonas bil bytte vi (han) på
fast idag regnar det och det ska tydligen vara ett par plusgrader i några dagar nu så det verkar ju inte vara någon panik med däckköp

Kommentarer
Postat av: Ystret

världens FINASTE BÄSTA häst!!

2010-10-28 @ 17:10:02

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0