what a weekend

råsvull! det är nog det ord som bäst sammanfattar hela helgen. vi bestämde oss för att ta en GIpaus ihelg och det gjorde vi till 100%
pizza
godis
bär
bullar
plättar
pasta

men gott var det!

i lördags tränade jag boxen med kajsa. hon var fantastiskt duktig. stop från både galop och trav i boxen gick alldeles utmärkt. hon lyfte även på fötterna riktigt bra hela passet. vändningar i boxen funkade också super. blev så stolt och nöjd över min duktiga lille ponnie.
efter varje träning stretchar jag henne också. försökte ta en bild när hon gör bergsgeten, men det var lite trixigt när jag var ensam (och dessutom har en extremt pissdålig kamera)
men nått sånthär iaf


hon har lärt sg att kliva under sig rätt så bra

igår julpyntade vi. hängde upp lite julstjärnor i fönstrena, och placerade ut några råsnygga flörtkuletomtar som jag gjort när jag var liten. ska fota dom också någon dag. grymt snygga kan jag meddela
även att det var snöstorm hela dagen. vi hade tänkt att vi skulle åka till karlstad och julhandla lite klappar, men pga vädret sket vi i det.
som tur var har jonas en megagigantbil som jag kunde ta när jag skulle till stallet. annars hade jag fastnat minst tre gånger, om jag ens kommit mig ut från gården dvs...
på vägen in till stallet hade en traktor kört i diket



man ser inte riktigt exakt hur mycket det faktiskt snöade, men det var rejält



min stackars bil som inte hade tagit sig en meter

när jag kom hem från stallet hade jonas bakat bullar. med vaniljfyllning. sjukt goda (och mättande)




nå tillbaks till matteböckerna och GImaten

Kommentarer
Postat av: Ystret

http://www.nsd.se/nyheter/pajala/artikel.aspx?ArticleID=5805455

2010-11-29 @ 23:49:57

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0