spot

klippte kajsa för andra gången iår

tänkte att det var lika iom att hon blir så svettig när jag rider + att det varit plusgrader dom senaste dagarna så jag passade på. vi ska ju på clinic ihelg och det vore ju trevligt om hon inte svettades ihjäl då.







igår tog jag ledigt från stallet och var ute på en lånpromenad med jonas och bobby. vi gick på ett område vi inte vart på förr och kollade lite på hus.
sen kollade vi american pie, the wedding som gick på tv. jag får väl erkänna att den var lite smårolig bitvis

idag har jag suttit med kemin hela dagen nästan. men nu är jag nog klar med den iaf. bara andra labben som ska göras, men det tar nog ingen längre tid skulle jag tro.

ska snart ut i kylan med hunden en sväng innan stallet.
ska bli jättekul att åka på clinic. få lite nya ideer och så

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0