remember

bläk.
har en dålig dag. det jättesnöar ute och min pluggmotivation ligger på minus.
dessutom har strömsladden till min dator bestämt sig för att inte vara medgörlig utan har helt plötsligt gått paj = inge ström till min dator = en arg linnea.
det positiva är att min msn funkar på jonas dator..
även att jag klarade fysikprovet. var väldigt säker på att jag inte gjort det, så det var väldigt väldigt skönt.
börjar nästan se ljuset i tunneln.
ska ha matteprov två nästa vecka, sen är det bara ett prov kvar i varje kurs.

igår var det förjävla kallt. -7 sa biltermometern, men jag tror den ljög lite. blåste och härjade gjorde det också..

var med bobby och lekte med has kompis ronja igår. var allt för länge sen sist, men dom tyckte det var kul. blev även mer lek den här gången än sist, då hon precis löpt...


uäääk har inte lust med någonting

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0