more

så. det var lite snö när jag kom ut ur skolan. nu är det desto mer. har råsnöat hela dagen, typ 2 dm.
bobby tyckte det var skitkul att vara ute och busa i snön. helt vild och galen var han det lille livet.
kajsa var inte riktigt lika road. hon hade dock iof vart ute hela dagen när jag for dit. tränade lite byten i ridhuset och det gick rätt bra. hon har så mycket lättare att byta från höger till vänster. förstår inte riktigt vad det är jag gör så olika. nå hon är duktig iaf min lille ponnie.

var till veterinären med bobby förra veckan. har misstänkt att han haft noskvalster. han har nyst, kliat nosen, spytt och inte jagat så som han ska. så i onsdags tog jag honom till vet och fick det bekräftat. så nu ska han få en tablett, en gång i veckan i två veckor till. hittills har han då fått en tablett och det är jättestor skillnad på hans noseri när man är ute. är som att han fått en ny nos. lille fisehunden

så ang helgen alltså.
var ju till norrköping och hälsade på bror, maddis och familj som också var där och hälsade på. var jättekul att träffa alla, utom babybro som inte kunde följa med. han hade mycket i skolan eller vad det nu var.
på fredagkväll åt vi en god middag som mamma knåpat ihop. dom andra åt någon form av kött, och jag åt smarrig fisk.
kan ju erkänna att GIn låg på topp under helgen. både pasta, vin och kanske någon liten chokladbit slank ner.
men men, det går stadigt neråt ialla fall. moahahaha!

idag är jag och bobby ensamma hemma. jonas är på nå jobbgrej i hjo och kommer imorgon.

på torsdag ska jag ha fysikprov. 4 hela kapitel, får se hur det går...



så såg det ut mitt på dagen. nu är det över dubbelt så mycket

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0