what a day


grill, schlager och harrys i lördags. var god mat, rätt låt som vann, och en hel massa fuldansande. en riktig helkväll med andra ord

igår hände det inte mycket. jag sov iprincip bort hela dagen. kanske inte så konstigt eftersom jag vart vaken ungefär 23 timmar dagen innan. middag hos jonas mami och papi och sen kvällsmys i soffan framför avatar
den var helt ok, men jag personligen känner inget sug efter att bli djupt depprimerad över att pandora inte finns på riktigt

idag har jag ledig dag. har fixat lite med mina viktiga papper, betalat lite räkningar osv
och på onsdag åker jonas. då blir vi veckosärbos.
även att idag är dagen d. eller b kanske. bantningen inleds. dock måste vi skaffa en våg så vi kan väga in oss.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0