hurt

så vad har jag roat mig med den senaste tiden?

i torsdags var vi på popquiz på harrys. hiphop och svensktoppen var ämnet. tyckte att det gick helt ok, när han dragit facit räknade vi till att vi hade 21/26 rätt. precis under prispallen. oturens otur. döm då till vår förvåning när han ropar upp det vinnande laget på hela 22 poäng. VA E DE SOM ÄR GÖTT?!
ja det var ju vi det. ett kraftigt jubel spred sig i hela lokalen (runt vårt bord) och vi fick ölcheckar för slående 180 kr. nästa vecka är det 2000-tal som är ämnet och man kan vinna två pink biljetter. får se hur det går

igårkväll grillade vi lite. det var gott och trevligt. spelade ett parti uno som jag självklart vann. hehe.

blir ingen tävling imorgon heller. min arm är inte helt ok och mitt knä gigantiskt och gult. väldigt tråkigt men men. det pratas om att åka till borås istället

Kommentarer
Postat av: Ystret

Låter som du/ni regerar fett!!



Najs!

2010-05-24 @ 10:41:19
Postat av: linnea

givet kära syster. givet

2010-05-24 @ 21:39:44
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0