the day before the day

pjug.
har precis tryckt i mig hur mycket marängswiss som hellst. det var väldigt gott. kanske inte så smart när vi ska på bröllop i morgon och jag inte vill se ut som en falukorv. nåväl, skit samma. klänningen hann komma iaf så det var ju skönt. skulle nog bara kanske behöva lite tejp eller nå så den hålls uppe. en storlek mindre hade nog inte vart fel. men hur lätt var det att gissa vilken man skulle ha när boobmåttet sa strl stor och midjemåttet storlek inte alls lika stor..

har kommit en praktikant till jobbet som ska vara där en månad. en 17årig tjej som jag inte riktigt får grepp om...
nån slags praktik genom sin skola men jag vet inte riktigt vad det egentligen är. hon var iaf första dagen i onsdags och fick börja med att mocka klart hingsthagen. kanske inte riktigt vad hon hade väntat sig.

jobbar morgon imorgon och sen bär det av mot bröllop. blir att sova i lerum och så åker vi till åmål på söndag. har ett par lovande lägenheter att kika på. ska faktiskt bli roligt och jag ser fram emot det. hoppas vi får feeling för någon av dom vi ska kika på bara.

även en major händelse i bobbys liv på måndag. och mitt och jonas också förhoppningsvis. han ska KASTRERAS! äntligen! kl 1300 ska han lämnas på slöinge djursjukhus för lite snippetisnipp. hoppas verkligen att hans löptiksgnällande försvinner! jonas känner sig jättehemsk


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0