sicko

helt sjukt trött. men nu är jag ledig hela helgen lång. och ensam också, jonas är i alingsås och fiskar i stormen.
har renbäddat och tvättat hela kvällen. hämtade just in det sista. skönt att ha de gjort iaf. oh vad jag känner att det händer saker i mitt spännande liv...
nå nästa lördag är det bröllop och en roadtrip på söndag. mer om den senare...

dagens fredagstriss gav inget. var väldigt länge sen jag vann någe.
funderar på om jag ska spela lite heroes eller inte. går bara skit på tv så kanalen fastnade på femman. deja vu som jag redan sett ett par gånger fast den inte är så bra. eller ja, den kanske var bra första gången, nu är den mest seg.

även att jonas sa dom gyllene orden idag och jag blev lycklig.
mer om det också senare

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0