she's gone

var pissväder idag på förmiddagen. regn och råblåst. nu på eftermiddagen har det blivit sol iaf. men fortfarande råblåst.

även att vi har fixat en lägenhet i åmål nu. den vi inte kunde gå in i när vi var där då hon som bodde där inte var hemma.
fick bilder på den igår och det såg fint ut. det är en trea med balkong och badkar!

och så har praktikanten på jobbet slutat en gång för alla. hon var vart lite underlig, försovit sig typ varannan dag. åkt hem på lunch och bestämt sig för att inte komma tillbaks. varit oförmögen att göra något själv, eller med hjälp med för den delen, tydligen väldigt konstigt blodsockervärde så hon promt måste äta en gång i timmen annars svimmade hon,diverse krämpor i hela kroppen vilket gjorde att hon inte kunde göra något ansträngande öht, svårt att komma undan när man jobbar i ett stall, men men... gigantisk, fast ändå liten, urinblåsa för hon var tvungen att gå på dass jämt, men det tog ändå 15 min (jo jag klockade henne) osv osv
men nu hade hon tydligen fått jobb nånstans och tyckte att vi var hemska människor som inte lät henne gulla med hästarna hela dagen utan krävde saker av henne.

imorgon är en ny dag. snart får bobby bli av med sin tratt
och jag har extrem abnorm kajsalängtan! ska bli obeskrivligt underbart när jag äntligen får ner henne igen. har kollat ut transportföretag redan. bara stallplats som fattas. min lille älsklingsfis

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0