get it right

så har jag tagit helg för denna vecka. ledig måndag också, sweet
jobbat morgon imorse och jonas har vart och fiskat med martin. ikväll ska vi på grillbjudning hos robbans papi. ska bli kul, bara det inte regnar

har precis legat i badet i 40 min. hade i lite olja också så nu är jag som en ål i huden, men det var nog rätt behövligt. min personlighet är ju fantastisk, men min hud har känns lite torr på sistonde



  

bobby gillar att vara med i stallet och springa på ängarna där gräset är så högt så han inte syns och måste studsa fram
även att det var en liten harbebis i ena lösdriften idag. hann precis ta en bild innan den rappade iväg




finn ett fel...
har helt enkelt fått ett freakben. lagom till sommaren. kul


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0