sunny day

vilken dag.
och vilken gårdag. min födelsedag av alla dagar
släktfika hos jonas mami och papi med patrik, marlene och barnen, jonas mormor och faster
jag fick en wiehe biljett så jag och jonas ska gå och kolla när han kommer hit till falkenberg
fick även ett redigt pussel som jag ska börja med snart
massa blommor
och det bästa av allt! av min älskling fick jag en utlandsresa! när det är lite bättre väder ska vi åka till köpehamn
ska bli hur kul som hellst!
fick även massa trevlig post.
ett fint kort från britta
ett lustigt kort från fia och stellan
ett fint armband från mor far och lillebror
samt min nya regelbok och medlemskort till mswr

är råpeppad på att tävla
var och red idag och i början var det mest bara kaos.. traven och galoppen gick mest åt alla håll och jag tänkte att jag kan glömma allt vad tävling heter. men efter en liten stund när han kommit igång gick det redigt bra. var hur kul som hellst

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0