spring

idag har det vart megavår väder. helt sjukt varmt ute! och strålande sol!

har påskpysslat med josefin även. jag gjorde äggindianer, en cowboy och en buffel. bild kommer!

igår fyllde emma år så ikväll ska vi ut och äta. det ska bli riktigt kul och jag bör gå och göra mig respektabel

igår kom jag även på att det blir lite tight med min hemresa. har ju en konsert att gå på här i stan den 15 april. får helt enkelt skippa umeå-biten denhär gången och åka dit vid ett annat tillfälle. synd för det hade vart redigt kul, men men.. man vill ju inte missa wiehe

här är dock en bild på den klippta hunden
ett grovt sommartecken
och dom smarriga tårtorna från min födelsedag

 
      


Kommentarer
Postat av: lina

Buhu.. får väl skriva ut bilden på vovven och be frisören försöka klippa mig nu när min bästa frissa inte kan komma :)

2010-03-25 @ 18:30:26
Postat av: linnea

ja jag vet, jätte tråkigt. men jag tror verkligen du skulle bli snygg i bobbyfrippa

2010-03-26 @ 09:26:52
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0