shooter

har haft en hurtig dag idag.
var och red på morgonen. gick riktigt bra faktiskt. blir så stor skillnad från gång till gång. går fort framåt.
rider på en stor grusplan vid en skola, där barnen hade rast när vi red förbi. vad händer om inte det att en ungjävel kastar en snöboll mot oss. jag skrek att om han kastade en till skulle jag ringa polisen. vad gör ungjäveln då om inte kastar en till! satan så förbannad jag blev. han träffade inte men det var bara ett par meter ifrån. tog  upp min mobil och luftringde och då sprang har rätt kvickt därifrån.
vad är problemet med barn? speciellt småpojkar?
på väg hem mötte vi två andra killar där den ene kläckte ur sig det väldigt orginella "man ska inte leka med maten, du rider ju på en hamburgare"
för ett par år sedan i pajala blev jag och kajsa beskjutna av nå snorungar med softairguns. helt sjukt!

när jag kom hem tog jag bobby på långpromenad. är fantastiskt väder och vi var ute en och en halvtimme. riktigt skönt, men nu är jag rätt så trött

även att jonas är och fiskar och inte kommer hem förän ikväll.


Kommentarer
Postat av: Ystret

UNGDJÄ-LAR!!! Gå till rektorn och prata med denne om vilka ligister de har på skolan!!! Livsfarligt!

2010-03-15 @ 17:15:03
URL: http://www.ettklickforskogen.se

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0