poor guy

så var det fredag igen. jag sitter här och smuttar lite på en öl. fick ett par av svärfar idag. han gillar att ge mig öl. denna gång var det leffe. och leffeöl får mig genast att tänka på astakask gamle låt FBU där jag och fia unger en lång period undrade varför dom sjöng "fy fan vad jag hatar leffe, hatar hatar leffe" vem var den stackars leffe, och vad hade han gjort. gott skrattade vi den dagen vi kom på att dom inte alls sjunger om leffe, utan FBU. logiskt med tanke på vad låten heter.. dock låter det verkligen som leffe.
nå.

var och red idag och det gick faktiskt redigt bra. var hur varmt som hellst och att ha på långkalsipper när det var +16 ute var lite overkill. däremot tog jag en tröja mindre och lämnade min jacka och halsduk i stallet när jag for ut. det var ett smartare val för det var ändå rejält med varmt.

helt sjukt hur fort allt smälter här. i måndags var det lite is och massa slask på grusplanen som jag brukar rida på, och idag var det perfekt underlag. inte en vattenpöl så långt ögat kunde se.
på söndag är det tävling. ska bli hur kul som hellst, men jag är ändå lite nervös. men om allt skulle skita sig går det ju alltid att stryka sig från den sista klassen. men så länge han inte blir för trött så borde det nog gå bra.

var och åt middag på laxen igår och firade emma lite till. det var väldigt gott och väldigt trevligt.

jonas kollar hockey och svär över domaren. jag är extremt trött och funderar på att gå och nanna kudde snart.
det är inte lätt att bli trött

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0