catlady

vi tog hem katten. den stackaren var så liten och mager.
har säkert vart ute i flera dagar utan mat eller ordentlig sömn. och nu har det vart kallt om nätterna också

den och bobby kommer dock sådär överens. igår när vi tog hem den så tyckte bobby det var hur kul som hellst och ville fram och leka viftandes på svansen. det tyckte dock inte katten var lika kul som fräste till ett par gånger.
bobby beter sig likadant mot den som han gör mot dammsugaren. skräckblandad förtjusning.

bobby fick sova hos jonas mami och papi inatt för säkerhetsskull...
ska till hylte och rida snart så vi får väl se hur det går

katten är iaf den keligaste jag nånsin träffat och den spinner hela tiden och ska bara upp i famnen och ligga
jonas döpte den till baltazaar
fast jag tror det är en tjej

  


Kommentarer
Postat av: em

haha jag ska ju inte dit på din födelsedag ;) så jag antog att det var ok. och jag ska inte dit alls.

2010-03-04 @ 08:12:59

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0