wild boys

var världens mest omotiverande morgon. pissväder ute, lagomt varmt under mitt täcke och filt, lagomt kallt utanför. alldels sådär så man absolut inte vill kliva upp utan bara ligga kvar och tryna ett par timmar till. men nä. plikten kallade så jag släpade mig upp på ögonbrynen.
har målat dörrar, städat lite stall och hälsat på hingstarna på betet.
dom hade en jättefin hage och såg krya och glada ut.



willhelm den bruna kroppen till vänster. finns ett huvud till också men det kom inte riktig med
sixten är fuxen i mitten
och så vindus den vita nästan längst bak
dom andra var andras

var ute på en rask promenad efter jobbet. bobby hade bra fart idag så jag slapp släpa och dra honom.
sedan ett trevligt bad. för mig alltså, ingen hund.
och nu verkar det som att "min bäste väns bröllop" är det bästa som går.
julia roberts ser faktiskt rätt fräch ut i den.
bitvis iaf

imorgon kommer carro!!! yeah yeah yeah


Kommentarer
Postat av: far

Fräsch stavas fortfarande, som du ser, med ett S som fjärde bokstav

2010-06-18 @ 00:19:46

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0