spread a little love

dags för en liten uppdatering kanske.
midsommarhelgen är förbi och jag överlevde. med nöd och näppe. gick hejvilt till i lördags kan jag meddela.
men rackarns så snygga vi var

   

jag var död hela lördagen. då fick vi inte mycket gjort. men i söndags började vi packa. eftersom jag åker hem nästa helg så är det inte många packdagar kvar.
har packat ett par lådor idag också. är rätt så drygt, men det ska göras oavsett
även att marlene fyllde år idag så jag och bobby hann dit lite fort och fick en god bit kaka. dom kom ju hem från canada igår. hade haft det väldigt trevligt lät det som.

var även ut och fiskade en liten sväng i söndags. jag fick en fuling på metspö





och så har pia fölat. på midsommarafton fick hon ett rågulligt musblackt stoföl. helt absurt hur söt hon är!




att boka hemresan var ju ett jobb. sas behagade ju inte ha kvar några biljetter åt mig så jag fick dra en kombo. både sas och norwegian. men hellre de än inte alls eller tåg. så nästa söndag åker jag hem. ska bli fantastiskt kul!

idag lyckades jag även med det (dock inte allt för svåra) konsstycket att bränna mig på axlarna. grattis linnea för tusende gången. lite onödigt eller vad säger du?


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0