alone

så har vi flyttat isär. som tur är bara för ett tag. jonas åkte till sitt nya jobb i billingsfors i ottan. hade iaf gått bra för honom, träffat massa människor och sådär.
på fredag åker antingen jag upp, eller så kommer han ner. får se hur vi gör

idag har jag gjort hejvilt mycket grejer. har fixat stereon till bilen så nu slipper jag lyssna på mobilen när jag kör någonstans. handlat lite och sovit på balkongen i solen. huuuuur skönt som hellst
och nyss var jag och bobfis ut på en liten promenad. var dock lite väl varmt för bobby som inte orkade gå så långt så det blev en kortis. är helt stört underbart väder ute!
tänk om man kanske blir lite brun iår. eller kanske hudfärgad iaf..

en liten syrenbuske. fanns hur många som hellst i olika färger. lite större än dom hemma i pajko


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0