perfect image

vilken dag. har vart ute i solen från det jag steg upp. sjukt skönt! bara fetat ute på gräset med en bok.
även ett eftermiddagsdopp i havet blev det.
nu är jag dock astrött och funderar starkt på att gå och lägga mig inom en snar framtid. kanske eventuellt kolla lite FOTC innan jag nannar kudde.

var ut igår på strandbaden. med emma och hennes kompis lina. jag kände mig extremt kort och påklädd (hade jeans, converse och linne)
alla tjejer där var minst 2m långa, hade navelkorta kjolar/klänningar och en sminkfabrik i fejan. ok kanske inte alla, men många.
nå då vet man ju de tills nästa gång, horskorna på och glöm underkläder haha

imorgon ska det tydligen regna igen. lite drygt. men lite skönt kanske också

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0