here I go again on my own

tog en sväng till varberg idag. tänkte att det kunde vara trevligt med lite miljöombyte.
gick på stadens gator och torg och hade ingen direkt plan på att köpa något speciellt, men vad händer? jo, jag råkar visst gå in i en skoaffär det första jag gör och råkar dessutom hitta ett par skor som tillråga på allt sitter som en smäck, och om inte det är nog så är dom tråkigt nog på halva priset. jag grät en skvätt när jag betalade
även en tröja och lite annat smått skit blev det.

imorgon ska vi som sagt till hingststationen med pia och fia. efter det bär det av till bengan. kanske att jag borde packa lite inför resan eller så kan jag vänta en stund med det


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0