end of story

så var PM10 slut. var sjukt kul må jag säga. väldigt skönt att vara hemma och träffa bröder och syster. och alla de vänner som också var i byn. i sann marknadsanda inhandlades strumpor, bröd och någon munk

har även hunnit med en cykeltur till kengis med tillhörande lunch, ett par promenader runt byn med mor, hårklippande i mängd, påhälsning i luleå hos linda och min älskade ponnie. nu är det inte länge kvar innan det är dags att ringa lastbil och frakta ner henne till mig
så fort stallet i åmål är kollat på och allt känns väl dvs.

kom tillbaks till västkusten igårkväll. på planet från luleå till sthlm satt jag lustigt nog brevid eva niemi och hennes pojk. var fullpressat plan så vad är oddsen för att just vi skulle hamna brevid varann? nå, dom spelade uno och jag läste tidningar.
på planet till göteborg var det lika fullpressat. och svettigt. och varmt. och trångt.

idag har det regnat typ hela dagen. lite lätt jämt. var en sväng förbi lägenheten och ropade i alla tomma ekande rum. såg att det glömts kvar en spegel och hämtade posten. min klippmaskin har kommit! ska hämta ut den imorgon. hoppas den är redig

kommer inte på mycket mer just nu.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0