clean

idag har jag vart på stranden ett par timmar med josefin. det var väldigt skönt att bada och somna i solen. dock tycker inte riktigt mitt fejja att det var lika roligt och bestraffade mitt beteende genom att bli grisrosa. så nu ser jag lite rolig ut kan jag meddela. tyvärr kan jag inte lägga upp en bild på det för jag vet inte vars min kabel till telefonen är. eller ja, jag vet väl vars den är, nånstans i nån låda i rummet mitt emot där jag sitter nu. men jag IDS helt enkelt inte gräva fram den.

var även och lämnade nycklarna till lägenheten idag. han kollade igenom städningen och att vi inte gjort underliga saker med väggar och tak.
var en fläck i ugnen som tydligen var omöjlig att få bort som han inte riktigt gillade.
"normalt sett skulle jag inte godkänt den här ugnen"
men den gick igenom ändå eftersom FABO(s kvinnor) betett sig som stora grisar mot oss, så vi slapp undan.
resten av vårat gamla hem såg alldeles utmärkt ut.
skönt att vara klar med det där iaf

ska snart gå en liten sväng med besten bobby som fick följa med och bada idag. han var mer intresserad av alla andra hundar än vattnet

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0