let's go for a walk

såhär såg det ut för nån dag sen när jag och b var ute på promenad
det är rätt fint här bitvis. även att vi såg en iller eller vad det nu var på samma promenad. exotich



var på ungdomsmöte  igår på arbetsförmedlingen. dom mest bortslösade 1.5 timmar på länge. totalt meningslöst att sitta och lyssna hur man kan använda deras hemsida till att söka jobb. no shit!
nå nu är det gjort iaf och jag slipper göra om det. även att jag faktiskt sökt lite jobb idag. överlag är de rätt drygt med arbetsgivare som inte hör av sig fast man inte får jobbet i fråga. drygt och otrevligt.

imån ska jag fara till hylte och rida. ska bli redigt kul.
jag saknar min häste multimycket!

ska dammsuga idag, men först lite lunch och pissnödig hund

Kommentarer
Postat av: Lina

Lägg in bilder på ert hem, jag vill se! Jag är också grymt trött. kan sova 12 timmar på natten, och sedan känna för en liten tupplur vid femtiden, det är ju hemskt! Det är väl tungt att vara arbetslös?! hehe.. Hoppas du har det bra, här är det inte så kallt längre och solen skiner varje dag :) Kram/Lina.

2010-01-14 @ 12:40:39

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0