what's up

var på musikquiz på harrys i torsdags. jag jonas josefin kalle robban och emma. canadatema var det allt. var väldigt trevligt fast vi inte vann, men vi var inte sämst heller
får se om det blir repris på torsdag igen

igår var det mer lugnt. vi köpte en ny bäddmadrass av typ tempuraktig karaktär. rätt skön att sussa på faktiskt. men den luktar lite suspekt än men det går väl över så småning om.

skulle ju följt med jonas och fiskat idag men vi tar det en annan gång. tydligen ska det var rätt svårt att hitta till den där sjön han ska vara i dag, och jag hade inte så stor lust att åka dit i ottan och fiska hela dagen. dessutom kan inte bobby vara ute så länge heller eftersom det är så sjukt mycket snö på isen. stackaren har ju faktiskt rätt så korta ben




detta är vad jag roat mig med på sistone



livet som arbetslös är hårt kan jag lova
har ett nytt nu som är svårare. alla bitar ser ju likadana ut för bövelen!


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0