update

så var julen över för iår. har vart riktigt trevligt och skönt. känns som att jag vart hemma hur länge som hellst, och än är det ett par dagar kvar också. blir att åka till luleå på onsdag på något sätt och så flyg till köpenhamn (inte malmö som jag trodde) på torsdag.

imorgon åker vi nog till min fjällstuga en sväng och tar en tur i backen om vädret är trevligt.

var på juldagsfireri igår på smedjan. den beryktade stripshowen hade dom ju dragit tillbaks efter allt liv det blev över den, och det var ju fint av dom. var sjukt mycket folk iaf och jag hade roligt.

innan vi gick dit satt vi här hemma och umgicks. var inte många som följde med ut, bara jag mika och magnus. men det var kul att träffa alla en stund iaf och uppdatera lite.

nu ska jag fortsätta göra ingenting


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0