I bring you love

så var det helg igen. trevligt.
gjorde matteprov i torsdags, tror nog att det gick rätt bra. får nog godkänt iaf. har bara ett prov kvar i matten sen är det färdighaft. tror nästan jag ska slå till och göra det nästa torsdag, har ju ett fysikprov kvar också som jag nog behöver lite mer tid till. matten är ju i princip bara repetition på det vi gjort hittills så det kanske är en god ide att göra det rätt snart. ska höra med läraren på måndag.
även att snart är det hemfärd. den 16 åker jag. yey! ska bli väldigt väldigt skönt!!

idag red jag en quarter för första gången. är en mamma och hennes dotter som tagit den på foder, när den är på avvänjning från sitt föl så hon har inte ridits på ett tag. hon hade tydligen brallat lite med dom som har den och dom ville ha lite hjälp då dom inte ridit så mycket. var kul att prova rida henne och det gick bra. hon var lugn och snäll. har aldrig suttit på en häst med så kort galopp, nästan lite obekvämt haha. kul var det iaf

nu ihelg är jonas kompis johan från karlstad här. dom ska fiska hejvilt hela helgen. nu sitter dom och roar sig i köket med att pilla på spösaker.

har även tagit fram min mysiga värmefilt som jag fick av ann förra julen. den är sjukt mysig att gosa med i soffan. kunde dock vara liiite större och liiite varmare. inatt sov jag med den i sängen också, mumme

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0