done and done

så. då var matten helt färdig för iår! har fått klart godkänt på sista provet. så hemskt skönt!
även att biologin nästan är färdig. bara den muntliga redovisningen kvar sen är det klart det också. vg rakt igenom. vet inte riktigt vad som krävdes för att få ett m framför, men tydligen är läraren jag fick lite snål med mvg.. nå jag är nöjd ändå

håller på med sista kemiuppdraget och det är lite drygare än dom tidigare, men men.
och så sista fysikprovet imorgon. känner mig dock väldigt mycket mer förberedd till dethär än till det förra.

är så sjukt godissugen hela tiden.


imorgon åker jag till göteborg.  mitt plan hem på fredag gick så tidigt så det var lika att åka til gbg imorgon istället för att kliva upp innan jag gått och lagt mig typ. ska bli kul att träffa linda lite fort innan jul igen också. blir dock att bo hos fia och nathalie för linda börjar jobba så tidigt, men det spelar ju ingen roll, blir fint det med!
och så i luleå åker jag hem med ida. ska bli redigt och jag längtar!!

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0