thrill me

bror och maddis var här från torsdag till fredag. vi bodde i jonas mommos stuga i askomme. dom kom rätt sent med bussen, men vi grillade lite och umgicks. tog sjukligt kort tid innan killarna kom in på ämnet "det millitära" och sen var det nästan omöjligt att prata om något annat.

på fredagen guidade vi dom runt i falkenberg. fick se alla pärlor som ätran, stranden, en skola som kunde vart jonas gamla men som inte alls var det, jonas hus och mor, systembolaget och arbetsförmedlingen.
sedan åkte vi till liseberg. jag och maddis var SJUKT peppade och väldigt inställda på att åka allt. jonas och marcus hade väl något mer tillbakahållen entusiasm.
men det var iaf väldigt kul. vi åkte allt också. allt vi bara hann med och la ögonen på. men jag måste dock säga att jag blev väldigt besviken på balder. trodde den skulle vara mycket längre och mer nära döden  upplevelse än vad den var. dåligt där
 
  


åkte även flumride två gånger och kållorado två gånger. gillar vattenåk, men man blir ju blöt..






igår gjorde vi inget speciellt. tog det mest lugnt under dagen. på kvällen for vi till golfbanan och sov i tält och fiskade. dock fick vi inget men det var väldigt nära, larmen pep hejvilt men fisken hade inte fasnat. vaknade vid sju och då hade det börjat regna lite så vi for hem och åt en redig frukost.


Kommentarer
Postat av: Ystret

Åååhhh, hade också velat åka karusell!!! Har dock roat mig på Lulekalaset så jag hade inte en helt rutten helg.



http://www.dn.se/nyheter/systrar-ar-bra-for-halsan-1.1149887



Puss puss

2010-08-09 @ 02:16:09

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0