sleeping all day

bläk. idag har jag mått kasst.
vaknade och det kändes som att mitt fejja var tre gånger så stort som det brukar. även extremt ont i halsen hade jag.
men eftersom det var bra väder så blev det inte att köra upp ett släp idag. kanske lika bra det eftersom jag inte var så pigg på att lasta något. jonas for och fiskade med kalle, robban och rory istället, medans jag gick ut och sov på altanen i 4 timmar. det var skönt
far dock haft ont i skallen hela dagen och känner mig inte alls ok. men förhoppningsvis går det över inatt.
imorgon ska vi på sjönevadsmarknad. enligt ryktet finns det smakrika våfflor.

imorgon ska jonas även köpa en ny bil. blir en santa fe. en rejäl jäkel. tycker det dock är lite kul att jag med min lille bil får dra mycket mer än vad jag skulle få göra med hans gigantbil. OM jag inte tar BE kort dvs. funderar nästan på om man inte ska göra det. dom flesta bra och rejäla transporterna kräver ju också BEkort. och om man dessutom ska ut och slira på dom värmländska vägarna i vinter kan det ju vara skönt med fyrhjulsdrift på bilen


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0