hello again

jamen nämen. det var ett tag sen. blir inte mycket uppdatering nu för jag har inte riktigt tid. sitter på åmålsbibliotek eftersom teliatanten ljög när jag ringde och beställde tv och internet. hon sa att det skulle ta 8-10 arbetsdagar att få ingång skitet. ok fine. dag 9 idag och så får jag papper om att dom kommer att starta vår anslutning den 6 september. eh what?
ringer och frågar vad som är på gång. OJ, men du har ju beställt ett paket och då tar det ca 15 arbetsdagar. du har fått fel information. tack som fan.
nå när vi väl får igång skitet hemma kunde jag ringa dit och kräva kompensation, och det ska jag banne mig!

iövrigt är allt bra hittills.
vi har hunnit med
ikea
fisketur till lysekil
besök av patrik och marlene med familj
svampplockning
och ett X antal långpromenader


Kommentarer
Postat av: Anders

ja det är inte lätt alla gånger att vara utan intranätet.. men annars så jag börjar plugga imorn GAAAH!

2010-08-29 @ 17:52:25

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0