let's try again

ska snart till arbetsförmedlingen igen. se om det går bättre idag
känns som att dom, eller iaf den där kvinnan, är besatt av att göra livet svårt för mig på bästa sätt. först säger hon, "skaffa en praktikplats som du kan kombinera med ditt jobb, man måste ha praktik, praktik, PRAKTIK, PRAKTIIIIIIIIIIIIK"
sen när jag gör det så är ju de heeelt onödigt. "du måste ju ha ett JOBB du kan kombinera med ditt jobb. ett jobb, ett jobb, ett JOBB, ETT JOOOOOOOOOBBBBBBBBBBB"
man blir rätt less och trött i huvudet.


tävling på söndag blir det iaf. det gick jättebra när jag red igår. har verklinge kommit på hur jag ska jobba honom, nog för att det tar en liten stund innan han lossnar. men det ska bli roligt

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0