give me one!

var och fiskade igår. det var hejvilt liv på golfbanan! efter typ 3 min så var det första nappet. men den tappade jonas som synd var.
fick iaf två rediga firrar. jag en och jonas en. min copernikusfamilj ökade med 100% KUL!

Copernikus Vass



och alla kommer väl ihåg
Copernikus Flint



jonas fula feta fisk som han döpte till Linnea.
tack för den

 

idag var vi och hälsade på en endagar gammal fjordisföl. hur sjukt söt som hellst. helt pigg och vild och galopperade runt hejvilt i hagen. glömde stanna en gång också så han slidade ut under staketet, men det gick bra.
blev helt kär och bestämde mig för att kajsas fantastiska gener självklart ska få gå vidare. är allt för egoistiskt att inte ta ett föl på henne. dock köra lite living on the edge och vänta nått år innan jag satsar på det. den ett försök ska göras iaf

   


och hennes blivande föl måste jag ju döpa till Copernikus XX
hahahaha


Kommentarer
Postat av: Lamia - VINN ETT EUROSTAR SCHABRAK

Äckelfiskar!! haha. Vad kul med kajsa-bebis :D vem blir pappa?

2010-05-01 @ 16:53:34
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0