clean

igår var jag världens tröttaste människa. somnade vid 18-19 tiden. jonas väckte mig vid 22 och frågade om jag skulle sova för natten eller inte. jag pressade mig upp och försökte spela tvspel en timme, men det var rätt svårt när ögonen ville stängas nerifrån så jag gav upp vid 23 och sov som en gris hela långa natten. pigg och glad vaknade jag vid 9

har haft en redig städdag idag. allt har dammtorkats, skurats, tvättats, diskats, och putsats. nu bor vi i falkenbergs renaste hem och det känns skönt!

jonas är och fiskar och jag och bobby chillar i soffan. har kirrat igång den trådlösa internetgrejen så nu är det en kabel mindre att bråka med. yeah

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, köpa fästingkoppel till bobby och inlägssulor till mig. mina skor är inte dom bästa att vandra runt i en hel dag


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0