growing up

vad har man lyckats med idag då?

for ut till media markt och köpte en finfin väska till min dator och en finfin extern hd på 1 tb. lär ju kunna fylla den med saker resten av livet.
gjorde även ett försök att föra över saker från gameldatorn till den, men mitt i allt gav ju bildskärmen upp. nå får göra ett nytt försök imån eller nått

sen for jag till stallet och red ut en sväng på mitt gullegull. även ett fodervärdsavtal inhandlades.

nu ikväll blev jag bjuden på paj av fia. lina och jonte kom också och åt. det var trevligt.
även att jag fick ett sms från ett främmande nummer idag som bjöd på middag på fredag. trevligt. och som jag misstänkte var det ive som stog för inbjudan.

och imån måste jag ringa min hyresvärd igen, eller vaktmästaren kanske är smartare. mitt proppskåp är inte helt ok. det fräser lite från det och en propp, samma som sist, blir kokhet så jag brände mitt skinn på den när jag plockade bort skitet. ajaj
så kan man ju inte leva, med osäkra lampor och proppar.

så nu är typ halva mitt hem i mörker. kanske lika att gå och lägga sig.


men en bra sak är att jag ska få en ny mobil på torsdag eller fredag. min gamla ruttna ger mig magsår, igen.
är inte säker, men jag tror det är en sånhär jag ska få

                                            men jag tror inte jag får den blommiga


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0