Could've been a genius if you'd had an axe to grind

så sitter man här än en gång och undrar vad fan man ska göra med sitt liv. shit.
varför får jag inte det där perfekta "aha-momentet" som man hört så mycket om. nå, det närmsta framtiden är ju iaf planerad.
semijobba fram till jul. dubai i november. ledig tid i falkenberg. jul hemma.
men sen då?

åh vad trött jag blev helt plötsligt.

nu börjar day after tomorrow på tv. frågan är ju om man ska kolla den eller skratta åt idioter i lyxfällan. filmen är ju iof inte sådär väldigt bra och jag har ju trots allt sett den en sisådär 2-3 ggr förr. men jake fresh gyllenhaal är ju faktiskt med...
nå man kan ju flippa

Kommentarer
Postat av: Anders

alltså.. jake i day after tomorrow.. näe.. vet du vad han är inte så fresh..i den rullen alltså... men rollins01.jpg" rel="nofollow">http://manolobig.com/wordpress/wp-content/uploads/2009/07/henryrollins01.jpg där har vi någon som alltid är fresh!

2009-09-04 @ 22:05:21
Postat av: Anders

ok det blev lite tokigt i länkandet där.. men det blev fan sjukt kul..http://assets.mog.com/pictures/wikipedia/13820/406px-Henry_Rollins.jpg funkar bättre.. som sagt fresh!

2009-09-04 @ 22:07:57
Postat av: linnea

alltså! man dissar inte jake, sånt är det stening på!

men nja, har väl aldrig vart nått stort fan av svettfläckar. jason statham däremot. mmm han kan få svettas bäst han vill

2009-09-05 @ 17:35:11
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

du om någon skulle kasta sten på mig så skulle henry komma till min undsättning och kasta tillbaka och då snackar vi DOWNTOWN!! jo någon som heter duga är faktiskt jason speciellt i deathrace fast där var han nästan lite väl biff.. men i senaste crank är han helt ok.

2009-09-05 @ 18:20:13
Postat av: linnea

tror jag först när jag ser det. jag skulle ju lätt stirra ner honom. deathrace var ju faktiskt pinsamt dålig. även fast han var med. den ser man ju inte mer än en gång om man säger så

2009-09-05 @ 22:31:25
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

jag börjar faktiskt tänka om på deathrace, den rullen är helt ok men det är ju bara för att jason är så sjukt biff och väger upp hela skiten. ikväll gick ju annars.. ööh typ name of the king eller vfan den nu heter med just jason.. samt bring it on med kirsten dunst och eliza duschkhkguu och det är ju typ den bästa filmen någonsin

2009-09-05 @ 23:45:47
Postat av: linnea

nja, måste tycka att du har fel om du överväger att gilla den. själva filmen var ju faktiskt kass. haha, pinsamt nog har jag ju faktiskt sett bring it on, förutsägbar till 100%

2009-09-06 @ 21:29:46
URL: http://doleron.blogg.se/
Postat av: Anders

jojo den må vara förutsägbar men.. den är ju bra!.. och förutsägbar... ja klart den är det.. det är ju inte någon rulle som ban ba oooh intrigerna tätnar hur ska det här sluta? vem är egentligen mördaren.. har inte sett bring it on again.. den kanske också är bra :P

2009-09-06 @ 23:42:47
Postat av: linnea

jag ska rädda dig från ca 2 timmars skit. nej, den är inte bra. fast jag tror inte den hette bring it on again. eller gjorde den de? nå skit samma. ovärt

2009-09-08 @ 17:26:26
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0