today is the day

så var det äntligen äntligen onsdag! ska snart bege mig mot bussen. om bara ett par timmar är jag framme. längtar som ett psyk.

och på tal om psyk
när jag körde hem från stallet idag kunde en major olycka hänt. mitt på e4a bron kör en tant med en tre bilar bakom och en snett bakom. hon kör alltså i ytterfilen. mitt i allt får tanten (kan även kalla henne en kärring med glasögon) för sig att hon självklart kan göra en Usväng från ytterfilen, ut framför bilen som var i innerfilen och rakt ut framför en bil som kommer från motsatt håll. bara för att man är 80+ betyder det ju inte att man får göra hur man vill. vad är felet på dagens åldringar?
tacka vet jag dom som inser sina begränsningar. min momme tex som slutade köra bil för bra länge sen. och min fammo som jag gissar, inte ens har en aning om att hon faktiskt har en bil.

nå som sagt. nu gå mot buss

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0