the time is now

folk säger att man ska vara försiktig när man går hem från krogen som ensam tjej osv. och dom flesta olyckor sker i hemmet, eller? nä, vars är det man är mest utsatt om inte i stallet. här skulle jag fredligt och lugnt ta in dom små liven idag, peacie och goldie, lugnt och fredligt. men nä, inte det heller. utanför hagen passade goldie på att skraptrampa på min högra fot med typ 90% av sin vikt. AJ! och just innan jag skulle släppa in hon i boxen klev hon rätt hårt på min vänstra fot också. aj!
sen lyckades även mio skalla mig rätt i tinningen och nu har jag en megabula där.



även att jag haft söndag hela dagen men det är bara rutten lördag. DAMN! kan det inte ens bli måndag snart. lite fort bara sådär


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0