miss you love

så...

första dagen som man inte behöver åka till stallet. dessutom är jag ledig.
har iaf grova planer på att städa. mitt hem ser ut som redigt kaos. och tvätta ska jag också. och även sälja bort ett av akvariumen till min chefs syster.

var extremt trött igår. for till stallet på morgonen och kom hem vid halv två. efter att kajsa for vid 12 så städade jag hennes box och mockade hagen. det var jobbigt.
men jag tröstade mig med en trisslott när jag for och handlade och vann hela 50 kr. försökte även se på torsk på tallin men jag somnade visst mitt i allt och vaknade av att min jonas ringde. funderade på om man skulle sova på soffan bara för enkelhetens skull men jag valde ändå att gå till min bädd. somnade på ca 1 sekund.

men som sagt, städdag idag. funderade lite på om man skulle fara ner på stan och glo, men jag ska ju till göteborg på lördag så jag skiter i det

och just det. mitt nya hurtiga liv ska ju börja så jag ska väl ut och jogga lite idag också. har ju tid så det räcker


fick iaf mail från janne och resan hade gått bra. även hopsläppningen med dom andra hade gått fint. skönt att höra iaf

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0