jam

så var man tillbaks i mitt egna hem igen. efter 5 väldigt trevliga och mysiga dagar hos jonas. längtar redan tillbaks och nu är det ju bara 3 veckor kvar. bläk.
universum ville nog inte att jag skulle åka hem idag egentligen.
först råkade jag ta med fel kod till tågbiljetten så jag fick aldrig ut den. så var det även försent att köpa nån ny = jag semitjuvåker med ändå. kan ju inte tycka det var riktig tjuvåkning eftersom vi faktiskt hade betalt en biljett.
fast tåget blev ett par minuter försent så jag hade exakt 30 sek på mig enligt den stora klockan på station att gå på flygbussen. det hann jag faktiskt med
men även att BÅDA flygen hem var försenade. måttligt roligt att sitta drygt två timmar på bromma. nej.
världens längsta hemresa ever. lagomt drygt

nå det bästa med att komma hem är ju min underbara lille häst. fast idag ville inte universum att jag skulle ta mig dit heller för min bil var (än en gång) stendöd och reagerade inte öht på något. men tur i oturen så var lamia just i det ögonblicket på haga och kunde hjälpa mig och piska liv i haxen så jag fick fara till mitt gulledjur.
och piska lite till så jag kom hem från stallet också
bilskrot. har iaf lagt den i laddaren på timern så förhoppningsvis behöver jag inte slita håret av mig imån när jag ska bege mig av på äventyr.

ska göra ett nytt försök att köpa en extern hd och rädda mina bilder och sånt från gammeldatorn. måste även förbi jobbet och plocka upp lite papper som ska skickas iväg. så var det även nått annat jag också skulle göra som jag inte kommer på nu.

nå skit samma.

är även besämt att kajsa åker den 27e. urs vad jag kommer grina. men men. får ju fara och hälsa på henne när jag vill och så är det ju inte resten av livet heller. får ju faktiskt tillbaks henne. but still..
nå får lägga all energi på annat, typ springa, städa, leka med vänner, laga mat och sånt.
om nån annan har nått tips på annat man kan göra så är de bara att bju


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0