in the wind

bokade resa igår. ska åka tåg ner till min älskling nästa fredag. fanns inga bra flyg förutom på söndag, och då kom jonas på den briljanta (och lite mer miljövänliga) iden med tåg. nattåg avgång 2058 framme i gbg nångång vid 10 på lördag. sen blir det heldag där och gå på stadens trevliga gator och torg. ska bli riktigt trevligt och jag längtar väldigt mycket!

jobbade idag. eller man kanske inte kan kalla det jobb precis. hade hela två kunder på hela dagen. stört lugnt. var samma för dom andra. så vi städade, bytte gardiner och sånt. känns extremt sjukt meningslöst att sitta av en hel dag. men men. imån är jag ju ledig iaf
ska gå på stan, kopiera lite papper och skicka in till akassan. även gå på biblioteket hade jag tänkt. och självklart vara med min underbara häst på dan också.
även att det kom en ny till stallet idag. rasmus hette den. ska iof bara stå en vecka medans det är tävlingar på hippo, men ändå. kul med lite nytt folk iaf
ägarinnan var från frankrike och hade en såndär härlig brytning. hon verkade trevlig iaf


ÅÅÅÅH!!!!!!!!!!! snart börjar greys igen! den 30e. mummans mumma!

nå man kanske ska gå och lägga sig en sväng. hade grova problem att somna igår. kan ha nått att göra med att jag sov till 12 i söndags, men ingen kan riktigt veta




Kommentarer
Postat av: betty lou

grey's börjar natten mot fredag! tjohoo!

2009-09-23 @ 18:18:12
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: linnea

ja och dom sista avsnitten från förra sesongen går nu! mmmm

2009-09-23 @ 22:01:30
URL: http://doleron.blogg.se/

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0