fridaynight

det var väldigt trevligt igår. kvällen började med stress till en buss som ändå var försenad. men andreas hittade en ny kompis på busshållsplatsen som hade ungefär två tänder i hela käften. men glad var han iaf på väg till busstop för att dricka bärs tills han blev medvetslös, eller hur han nu uttryckte sig.
väl på teg tog vi en liten omväg för att checka in omgivningen innan vi äntligen var framme hos ive. hans lägenhet var väldigt fin och skitsnygga tapeter i hallen.
även maten var god och efterrätten smarrigsmattans!
försökte få en liten bild men det vart lite mörkt

folket som var där var alltså, jag, ive, fia, stellan, jocke, andreas och jönsson kom efter ett tag.
ive hade köpt målardukar som han ville att vi skulle måla på som inflyttningspressy åt honom och det gjorde vi gladeligen. eller ja, jag fia stellan och jönsson iaf. jocke och andreas hann inte.

 fia startade med djurtema så jag och stellan hängde på. sen kom jönsson och förstörde med sin nakna brud.


idag har jag inte gjort så mycket. chillat på. vart och handlat. pantat lite burkar.
 ska snart åka till stallet. ska ta in de små djuren ikväll.

även att min nya mobil var en sån som jag trodde att de skulle va. dock inte blommönstrad utan blå.
men hittills funkar den finfint.





jag saknar min kille


Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0