yummy

ny vecka, nya möjligheter.

har börjat dagen med att sova rätt länge. bobby är nog fortfarande lite trött efter hans 6 timmars jakt i lördags. men han haltar inte nå mer iaf och det är ju bra

har även ringt arbetsförmedlingen och lämnat meddelande åt min handläggare att hon (ja det var tydligen en hon..?) ska ringa mig så fort som möjligt. han den otrevlige jag pratade med i fredags som i princip skällde ut mig och sa att jag var en dålig arbetssökande som snyltade på systemet tyckte att jag skulle gå och skriva in mig här på ams. men det känns ju lite onödigt eftersom jag faktiskt inte bor här. nå får väl se vad hon säger när hon ringer då. kvinnor brukar ju vara lite lättare att ha och göra med.

undertiden ska jag nog städa lite här. jag och jonas har gemensamt samlat ihop ett gigantiskt klädberg i sovrummet som jag tänkte fixa till lite
och när han kommer hem på lunch låna hans bil så jag kan fara och fixa den där lampgrejen till papi. undra om man ska ringa dit först eller...

och pajen min älskling bakade igår var extremgod

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0