working class heroine

orkade aldrig fara ner på stan. kännde mig så slö. var och promenderade med fia och marie på bölesholmarna på morgonen. det var ju väldigt fint där ute. fast jag kan tänka mig att det är ännu finare på sommaren när det finns löv på träden.
fick även starthjälp av fia så golfen är numera vid liv igen. ett tag till.
for och pumpade däcken och passade på att fara och kasta massa skräp på gimonäs. hade bilen full! känns redigt bra att börja tömma skit
tog även en sväng till stallet och hälsade på hästarna. en ny hade kommit också.
saknar min ponnie massor!

så har jag sökt lite jobb, ringt umeåenergi och sånt. har ingen lust att vänta längre!

funderar på att testa lite gamla högskoleprov och sånt, bara för att testa.
funderar också på att gå till ok och köpa lite choklad. är extremt sugen. och dessutom har jag inte ätit godis på väldigt väldigt länge..
får väl se om jag orkar gå dit. är ju rätt långt. eller inte

borde egentligen fara och handla lite mat. min kyl är typ tom. men det känns ju också onödigt eftersom att jag ändå åker på fredag.

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0