what about you?

så var det då onsdag. en vecka kvar innan jag åker hem till pajko och mami och papi ett par dagar. enligt ryktet är det snö där nu. vilken tur att jag inte tog med mig mina vinterkläder. nu kan jag ju frysa istället.. nå det lär ju finnas kubik med extra paltor att klä sig i

vaknade vid 9 och for ut och sprang med hunden. lika att ha det gjort direkt. har planer på att fara och kamma honom lite senare. han är extremt tovig på sina ställen stackaren.

var som sagt på bio igår. världens minsta bio kan tilläggas. mindre än den i pajala. flickan som lekte med elden sågs, och jag tyckte den var helt ok. jonas däremot var inte så värst impad av diverse detaljer i filmen, som iof var rätt orealistiska. men det är ju ändå bara på film. även paulo roberetos insats var mycket skrattretande.

måste boka hemresa idag kanske. och även att jag och jonas mor ska åka till ikea imån eller på fredag. det ska bli roligt.

nu ska jag fortsätta kolla australias top model, som för övrigt känns extremt mycket blekare än tyra banks version, och vänta på att jonas kommer hem på lunch

Kommentarer

Kom med något smart:

Du är?

Kom ihåg mig?

Mail? (publiceras ej)

Du finns?

Du vill?

Trackback
RSS 2.0